dijous, 3 de gener del 2013

Propòsit d'any nou: un bloc!

Mai he cregut en els propòsits d'any nou. Però suposo que, com amb la resta de coses, he anat canviant la meva forma de pensar i he decidit iniciar aquest bloc per deixar constància escrita de moltes coses que em passen pel cap.
La meva intenció és anar escrivint sobre diferents temes, però sobretot la intenció és parlar de Nou Barris (així en genèric), de política i de ciència/tecnologia, però segur que més d'un cop m'escapo d'aquestes temes i començo algun post parlant d'aquelles petites coses de la vida que tant m'apassionen, aquelles que potser no tenen cap importància però que la seva suma acaben per convertir-se en les nostres vides.
Les primeres entrades seran un seguit d'anàlisis dels resultats electorals del passat novembre centrats en Nou Barris que he anat fent i m'agradaria compartir amb la gent, però segur que trobo l'ocasió per ampliar horitzons.
Espero tenir constància i espero rebre aportacions per part de la gent a qui li pugui interessar el que aniré escrivint.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada